نتایج راو
سریال.قالب.نرم افزار.موزیک.کلیپ.فیلم.مطلب و ....
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
نویسنده : MOSLEM

لزنر و هیمن در اول شو به رینگ میان.هیمن میخواد خودش رو معرفی کنه که لزنر میکروفن رو میگیره و میگه من میخوام مبارزه کنم.میخوام ست رولینز همین الان بیاد و تکلیف این کورب استامپ زدن هاش به من مشخص بشه.لزنرتا شماره ده به رولینز فرصت میده که به رینگ بیاد اما رولینز نمیاد.

به جاش اچ و میادو تصاویری از درگیری لزنرو رولینز و سینا در اخر رو گذشته رو نشون میده و میگه:تو میخواهی بابت کورب استامپ از رولینز انتقام بگیری ولی ما اینجا دیدیم که اول تو بودی که به رولینز سوپلکس زدی.حالا بهتره بریم یه جایی رو جریان رو حل کنیم چون ما هم یه حرفهایی برای گفتن داریم.لزنرو هیمن اصرارمیکنند و استفانی همراه بیگشو و کین به سالن میاد و میگه لازمه ای نجریان رو با دخالت هم حل کنیم.بعدش به رینگ میرند و استف به لزنر میگه مسابقه میخواهی ؟چطوره همین حالا اجراش کنیم.

لزنر که خودش رو در محاصره مردان قوی هیکل میبینه به طرف خروجی میره که رولینز در تلوزیون سالن میده میشه.

رولینز میگه لزنر تو همیشه دو قدم از من عقبی.راحت باش چون به زودی در رمبل هم تایتل رو ازت میگیرم.هیمن به مدیرا میگه بهتره به گل پسرتون یه چیزی بگید قبل اینکه لزنر به روش خودش مسئله رو حل کنه.چون اگه لزنر عصبانی بشه جز یه مشت بدن داغون شده چیزی اینجا باقی نمی مونه.هیمن میخواد راجب مسابقه رمبل رجزخوانی کنه که سینا وارد سالن میشه.

سینا میگه از وقتی هیئت مدیره برگشتن دارند من رو ضایع میکنند و من دم نمیزنم.هر اقدام شما باعت شعله ور شدن یه کینه ای درونم میشه که قبلا تجربه اش نکردم.این کینه میتونه باعث حذف لزنر و رولینز در رمبل بشه و اون وقت قهرمان دوباره اینجا خواهد بود.رولینز از تلوزیون سالن برای این حرف سینا ادا درمیاره.سینا میگه خواسته من برگشتن سه استار اخراج شده هست و شما بدترین مدیران تاریخ و جهان هستید.بعدش میخواد بره که استفانی میگه صبر کن.امروز نقطه عطف کریر تو خواهد بود.تو اغلب برنده بودی اما امشب نه.تو امشب به خاطر سه استار اخراج شده امدی چون خودت باعث رفتنشون شدی.کسی فردی مثل تو رو به عنوان قهرمان و برنده نمیخواد.رولینز هم از تلوزیون سالن میگه سینا همیشه یه بازنده بوده همین یکشنبه بازم میبازه.حتی من و لزنر هم سر همین یه نکته توافق داریم که دوره سینا تموم شده.بهتره  از مسابقه کنار بکشه.سینا میگه بسه بچه الان میام تو همون اتاقی که هستی میزنمتا.

سینا میگه ممکنه نتونم بعد از برد مقابل لزنر و رولینز مورد علاقه مردم باشم اما انها به من احترام خواهند گذاشت.اگه من در رمبل برنده شدم باید سه استار اخراج شده برگردن.اچ میگه هفته قبل بهت موقعیت برگردوندن آنها رو دادم اما باختی.نمیتونم فرصت دیگه ای بهت بدم.مگر اینکه درمقابلش چیزی بدی.من ترتیب یک مسابقه برای امشب رو میدم.اگه بری میتونی دوستات رو برگردونی اما اگه ببازی از مسابقه تایتل در رمبل حذف میشی.

برای ان تصمیم هم مردم رای میدن..انهامیتونند انتخاب کنند  که سینا تایتل شاتش رو داشته باشه یا اینکه برای برگردوندن دوستاش امشب مسابقه بده.

مسابقه اول

دنیل براین مقابل وایت

وایت با اجرای سیسترابیگل برنده این مسابقه شد.

بعد از مسابقه کین امد و ضرباتی به دنیل زد.

مسابقه دنیل و کین برای اسمکدان همین هفته به صورت نو دیکیو برگزار خواهد شد.اگه دنیل ببازه از رمبل حذف میشه.

در پشت صحنه اچ با استارهای سابق که امشب مهمان برنامه هستند خوش و بش میکنه که سندو که مثل والتمن لباس پوشیده میاد و اداش رو درمیاره و استارها بابت این جریان به اچ اعتراض میکنند و اچ میگه والا این جریان باعث شرمندگی هست.

استارهای سابق در ون رینگ برای یک بحث راجب رویال رمبل جمع شدند.انها راجب احتمال برد استارهادر رمبل بحث میکنند و ضمن اشاره به تاریخ بردهای قبلی بری وایت و دنیل براین به عنوان رستلرهایی که میتونند برنده رمبل 2015 باشند مورد بحث قرار میگیرند.

دراین لحظه بیگشو وارد سالن میشه.

بیگشو میگه شما اسطوره نیستید من استار واقعی هستم زیرا همیشه کاری رو که برا ی خانوادم خوب بو ده انجام ادم.هوگان میگه مردم نمیخوان تو اینجا باشی.

بیگشو برتری خودش در مقاطع مختلف مقابل هر یک از این استارها رو یاداوری میکنه و خودش رو برترمعرفی میکنه.ریک فلیر اماده درگیری با بیگشو میشه با پانچ بیگشو نقش زمین میشه و رینز برای کمک به فلیر وارد رینگ میشه.بیگشو و رینزدرگیر میشند و بیگشو عقب نشینی میکنه و بقیه هم به وضعیت فلیر رسیدگی میکنند.

سینا در پشت صحنه هست و نتایج نظر سنجی اعلام میشه و 65 درصد مردم به مسابقه امشب سینا برای برگرداندن استارهای اخراج شده با شرط تایتل شاتش در رمبل رای دادند.

برت مقابل امبروز

امبروز با اجرای فینیشر موفق به کسب پیروزی شد

بیگ ایی و کوفی مقابل کید و سزارو

کوفی با رول کردن سزارو موفق با برنده کردن تیمش شد.

کوین نش-والتمن و اسکات هال برای یاداوری دوران سابق خودشون به رینگ میان.کمی بعد تیم اسکنشن وارد سالن میشند و بحثشون رو قطع میکنند.کونور و ویکتور استارهای سابق رو مشتی پیر پاتال میدونند.انها میگند دوره رشد ما فرارسیده و نفس کش طلب میکنند که جی بی  ال برای درگیر شدن بلند میشه و کتش رو درمیاره و سیمونز رو هم برای ورود به سالن دعوت میکنه.سیمونز میادو مردم تشویقش میکنند.بعدشم بقیه تگ تیمهای سابق میان و به اسکنشن حمله میکنند و  انها رو وادار به عقب نشینی میکنند.

در پشت صحنه اچ و استفانی تیم مدیران روکه شامل رولینز-کین و بیگشو هست برای مسابقه امشب مقابل سینا مشخص میکنند.

 سامر و فاکس مقابل پیج و ناتالیا

پیج و ناتالیا با اجرای همزمان سابمیشن روی حریفان و تسلیم شدن آنها برنده مسابقه شدند.

روسف مقابل ارتروت

ارتروت مقابل سابمیشن روسف تسلیم شد.

در پشت صحنه لزنر به ست رولینز میرسه و میگه امشب با هم نمیجنگیم چون امیدوارم بتونی سینا رو از مسابقه حذف کنی بعدش من وتو توی رمبل تنها هستیم و انتقامم رو ازت میگیرم.

جر اوسو مقابل میز

جی اوسو با اجرای اسپلش برنده شد.

سینا مقابل رولینز-بیگشو و کین

اچ هم در کنار رینگ شاهد مسابقه بود

در اخر مسابقه کین روس سینا چوکسلم زد اما سینا تسلیم نشد و کین با رولینز تگ کرد و رولینز امد به سینا کورب استامپ بزنه که چراغها خاموش شد و استیگ در تلوزیون دیده شد.استینگ به مقابل ورودی میادو حواس رولینز بهش هست که سینا رولینز رو رول میکنه و برنده میشه.

استینگ میره و اچ تهدید ش میکنه که برگرده .اما به جاش لزنر وارد سالن میشه.لزنر میادو به رولینز حمله میکنه که بقیه گروه به کمک ست میان.رولین زهمراه جیو جی به طرف خروجی میره و لزنر که به بقیه اف 5 زده از پشت سر رولینز رو نگاه میکنه.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: , ,
برچسب‌ها: نتایج راو , نتایج کشتی کج , اسمکدون , عکس های کشتی کج , کشتی کج , جدید ترین خبر های کشتی کج ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ برای هواداران کشتی کج طراحی شده(عکس،کلیپ،بیوگرافی و...)در اختیار شما. امید وارم لذت ببرید.wwe-rock